جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴

حضور رییس سازمان فرهنگی هنری در شبکه پنج سیما

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه در برنامه «جان جهان» شبکه پنج سیما حضور یافت و نکاتی درباره فعالیت‌های این سازمان در حوزه مقابله با کرونا بیان کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شب نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه در برنامه «جان جهان» شبکه پنج سیما حضور یافت و نکاتی درباره فعالیت‌های این سازمان در حوزه مقابله با کرونا بیان کرد.

وی در این برنامه با تبریک سالروز ولادت امام زمان(عج) عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری یکی از مجموعه‌هایی است که برای مقابله با کرونا در کنار مردم انجام وظیفه می‌کند و از همان آغاز شیوع ویروس، مراکز سازمان فرهنگی هنری شامل سینماها، مراکز نمایش، موزه‌ها و... تعطیل شد و بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی ادامه یافت.

حجت‌الاسلام امرودی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی سازمان فرهنگی هنری، تشکیل قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) در فرهنگ‌سرای خاوران بود. کار با تعداد محدودی چرخ خیاطی برای تولید ماسک آغاز شد و امروز با همت مردم، دو هزار چرخ خیاطی در این قرارگاه داریم. تا به حال ۷۴۰ هزار ماسک و هشت هزار و ۵۰۰ گان در این قرارگاه تولید شده که این اقلام پس از استریلیزه شدن، بسته‌بندی می‌شود و در اختیار کادر درمانی قرار می‌گیرد. ۶۰۰ نفر از جوانان تحصیلکرده برای پیوستن به قرارگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که تخصص این افراد، منجر به تولید هشت نوع محصول شده است.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری این روزها در زمینه نمایش نیز فعال است و از گروه‌های نمایشی دعوت کرده تا به صورت رایگان در پردیس تئاتر تهران روی صحنه بروند و فیلم این اجراها در فضای مجازی منتشر شود. برنامه‌های متنوعی نیز به مناسبت نیمه شعبان داشتیم که نورافشانی در ۱۰۰ نقطه تهران یکی از آنها بود.

در این برنامه همچنین گزارشی از بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از کارگاه تولید ماسک در فرهنگ‌سرای خاوران پخش شد که این گزارش در ادامه می‌آید.  فیلم حضور رییس سازمان فرهنگی هنری در برنامه جان جهان را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
نظر شما